ورود به سیستم

سامانه ها

پوستر

آمار بازدید

افراد آنلاین: 1

بازدید امروز : 0

بازديد دیروز : 47

کل بازدید : 5711

مجموعه مقالات پنجمین دوره

کاربران گرامی، برای دریافت مجموعه مقالات پنجمین دوره از همایش ملی علوم انسانی و مدیریت، بر روی لینک هر یک از مقالات کلیک کرده و فایل پی دی اف آن را دانلود نمایید.

بررسی تاثیر ساختار سازمانی بر چابکی سازمانی با نقش میانجی اعتماد سازمانی مدیران پسرانه دوره دوم متوسطه دوم ناحیه یک شهر خرم آباد: علی بیرانوند، امین رسولی

تحلیل رویکرد های تصمیم گیری در مدیریت بازرگانی و راهبرد های موثر در تصمیمات مدیران: رضا دست پروری

نقش مولفه های مدل تبلیغات وب دوکاف در شکل گیری قصد خرید (مورد مطالعه: کاربران گوشی هوشمند شهر مشهد): رضا دست پروری، هادی طاهرپور کلانتری

بررسی رابطه بین اثربخشی ارتباطات سازمانی و منابع قدرت مدیران در سازمان های دولتی: روح الله شریفی

بررسی طرح کنترل و بازرسی بسته بندی محصولات مطالعه موردی: شرکت ایران تابلو: حمیدرضا صالحی

طرح کنترل و بازرسی محصول نهایی مطالعه موردی: شرکت ایران تابلو: حمیدرضا صالحی

بررسی نقش مدیریت هزینه بر مبنای فعالیت بر کاهش هزینه های سازمانی: هاشم عباسی سارنگ

مدیریت هزینه هدفمند و مدیریت هزینه کیفیت، راهکاری جهت کاهش هزینه های شهرداری شهر مشهد: هاشم عباسی سارنگ

 تعامل با مردم و اخلاق مداری هنر گمشده در حوزه ایمنی و مدیریت بحران شهری: حمیدرضا کافی نیا، فرشته کافی نیا

 بررسی تاثیر سیاست پولی نامتعارف بر عملکرد بانک: زهره ندیم، محمد جواد محقق نیا

تاثیر کارایی، حاشیه سود، نرخ بازده دارایی ها و نقدینگی بر ریسک اعتباری در بانک های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران: زهره ندیم، محمد جواد محقق نیا

بانکداری اسلامی در انگلستان: مطالعه موردی بانک اسلامی بریتانیا: زهره ندیم، محمد جواد محقق نیا

برخی عوامل تاثیرگذار بر تبدیل شدن ایران به یک مرکز مالی بین المللی و مزایای آن: زهره ندیم، سید مهدی تروهید

ابهامات و مشکلات پیش روی خصوصی سازی در بانک های توسعه ای در ایران: زهره ندیم، محمد جواد محقق نیا

 ارزیابی قابلیت های نوین سنجش از دور در مدیریت جنگل: محمد نوروزی، سعید صادقیان

 بررسی تاثیر تفکر انتقادی بر یادگیری دانش آموزان: پرستو ناصری، علی یوسفی، زهرا غیاثی

 نقش دوسوتوانی دیجیتالی در شکل گیری کارآفرینی سازمانی دیجیتال: مهسا کمالی پور، مرتضی اکبری

بررسی تاثیر استفاده از روش های بازاریابی دیجیتال در بازاریابی بین المللی: رضا دست پروری، امیر عطا امین التجاری

بررسی تاثیر تبلیغات در توییتر بر جهت گیری مخاطبان نسبت به برند تبلیغ شده: رضا دست پروری، فاطمه فاطمی

 بررسی چگونگی اجرای کمپین محتوایی مبتنی بر روش های بازاریابی محتوایی در توییتر: رضا دست پروری

تبیین عوامل تاثیرگذار در سیاست گذاری بازرگانی بر اقتصاد کشور: هادی سمیعی فر

تاثیر عوامل بازاریابی بر صنعت بیمه: هادی سمیعی فر، حمیدرضا جلالیان نژاد